Zie ook onze facebookpagina voor actuele informatie

Wij zijn op zoek naar jou, een spontane

Administratief boekhoudkundig medewerk(st)er

De baan
Jouw taken zullen zich voornamelijk richten op het invoeren/verwerken en controleren van de financiële administraties van onze klanten. Daarnaast zal je zorg dragen voor de btw-aangiften.

Het betreft een fulltime aanstelling  van 40 uur per week.

Ben je 55+ nodigen we je ook van harte uit te solliciteren. Onze voorkeur is dat je per direct kunt starten.

Jij
Jij bent in het bezit van een MBO diploma (minimaal nivo 3 richting administratie) of vergelijkbaar. Bij voorkeur heb je al ervaring met boekhouden. Daarnaast beschik je over goede communicatieve eigenschappen, ben je stressbestendig, accuraat, representatief en collegiaal. Het is een pre als je al bekend bent met het boekhoudprogramma King. Verder heb je praktische kennis van de Office pakketten.


Wij
Wij bieden jou een uitdagende functie binnen een groeiende organisatie. Naast een goed salaris zijn er volop doorgroeimogelijkheden en bovenal een prettige werksfeer. De functie is in eerste instantie voor een half jaar maar wij sluiten niet uit dat bij goed functioneren je een verlenging of vast contract kan krijgen.

Wie zijn wij
Wij zijn een informeel kantoor met 7 enthousiaste collega’s. Wij zijn zeer betrokken bij onze cliënten. Op professionele wijze werken wij aan een optimale dienstverlening voor onze klanten. Wij bieden een breed scala aan diensten hebben klanttevredenheid hoog in het vaandel staan.  

Contact
Stuur je sollicitatie voorzien van CV uiterlijk 30 maart 2020 naar;
Administratie & Adviesburo  Nordsiek & van den Maagdenberg, 
t.a.v. Marina van den Maagdenberg, Fluwijnberg 115, 4708 CA  Roosendaal, 
Of per mail aan: mmaagdenberg@nvdma.nl, 
Voor vragen kun je tevens contact opnemen met Marina van den Maagdenberg of Carolle Valkenburg op telefoonnummer 0165-558002

 

Ook onze naam gaat veranderen.

 

van den Maagdenberg

Advies & Administratie