Zie ook onze facebookpagina voor actuele informatie
Wij zijn op zoek naar jou, een spontane
Administratief boekhoudkundig medewerk(st)er
De baan
Jouw taken zullen zich voornamelijk richten op het invoeren/verwerken en controleren van de financiële administraties van onze klanten. Daarnaast zal je zorg dragen voor de btw-aangiften.
Het betreft een fulltime aanstelling van 40 uur per week.
Ben je 55+ nodigen we je ook van harte uit te solliciteren. Onze voorkeur is dat je per direct kunt starten.
Jij
Jij bent in het bezit van een MBO diploma (minimaal nivo 3 richting administratie) of vergelijkbaar. Bij voorkeur heb je al ervaring met boekhouden. Daarnaast beschik je over goede communicatieve
eigenschappen, ben je stressbestendig, accuraat, representatief en collegiaal. Het is een pre als je al bekend bent met het boekhoudprogramma King. Verder heb je praktische kennis van de Office
pakketten.
Wij
Wij bieden jou een uitdagende functie binnen een groeiende organisatie. Naast een goed salaris zijn er volop doorgroeimogelijkheden en bovenal een prettige werksfeer. De functie is in eerste
instantie voor een half jaar maar wij sluiten niet uit dat bij goed functioneren je een verlenging of vast contract kan krijgen.
Wie zijn wij
Wij zijn een informeel kantoor met 7 enthousiaste collega’s. Wij zijn zeer betrokken bij onze cliënten. Op
professionele wijze werken wij aan een optimale dienstverlening voor onze klanten. Wij bieden een breed scala aan diensten hebben klanttevredenheid hoog in het vaandel
staan.
Contact
Stuur je sollicitatie voorzien van CV uiterlijk 15 oktober 2021 naar;
Administratie & Adviesburo Nordsiek &
van den Maagdenberg,
t.a.v. Marina van den Maagdenberg, Vijfhuizenberg 157, 4708 AJ Roosendaal,
Of per mail aan: mmaagdenberg@nvdma.nl,
Voor vragen kun je tevens contact opnemen met Marina van den Maagdenberg of Carolle Valkenburg
op telefoonnummer 0165-558002